You brought this upon yourself

Don't try to pin this one on me
Tonight I give up at last
I'm now a memory of your past

Days Will Pass - Tiger Lou

Hm. Vad tänkte jag nu?

Har haft en dålig och bra dag, undrar om det jämnar ut sig? Början av dagen var trevlig. Spelade TP på skolan på morgonen. Sen tog vi fram en kortlek och körde Chicago, jag vann ;D Hehe. Men det var mycket trevligt faktiskt. Mari var med.. YES. Mari is in town! Min kära älskade syster, and it's fucking awesome ! :))

Vi har hunnit vara på sci-fi bokhandeln, Gina Tricot, Apoteket, Systembolaget och ICA. Men vad är fail med denna dag då? Ja, först Apoteket, vem visste att allergimedicin finns som brustablett? Det visste inte jag iaf. Men har nu en förpackning sånt, great, det smakar skit... Fail 2, ICA, skulle köpa min favorit-micromat, skinkcrepes. Kom hem med RÄK-crepes. Guess what? Det smakade skit :P Haha, är dock inte överdrivet negativ. Blev rostade mackor till middag istället ^^.

Nu då? Ja, jag har duschat och valt kläder. Ska väl börja sminka mig och sprätta en öl kanske? Vi hörs, vi ses, för nu orkar jag inte skriva mer ! :P


Vem är normal? Inte jag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0