Än fanns det tusentals tårar kvar

Och de var dina att ge vem som helst
Äntligen
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen
Passerar vi deras gränser

Mannen i den vita hatten (16 år senare) - Kent

Hej hej. Sorry för att jag inte uppdaterat men legat helt död i sängen i ett par dagar i någon form av djävulsfeber. Vet inte vars den kom ifrån, vet inte vad den ville mig. Men den verkar vara över nu i alla fall. Tack gode gud för det. Har faktiskt varit hemma från skolan i två dagar också. Väldigt olikt mig. Men t.o.m en Engfors måste tillåtas lite vila ibland, faktiskt :P.

Så eftersom jag inte gjort så mycket annat än legat och sovit / velat dö så har jag inte direkt så mycket att säga. Fick ett rus av glädje och sorg på en och samma gång. Förvånar mig inte eftersom jag är helt jävla slut. Tar verkligen på kroppens energi att ha feber i flera dagar. Fy fan alltså. Och ändå kan jag inte sova, självklart. Visst är det så. Men men. Ska väl inte klaga egentligen nu när jag typ är frisk igen :).

Ska inte skriva saker bara för att skriva dom. Imorgon kommer en riktig update. Tills då små barn!

Let me sleep bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0