Everything keeps telling me to run away

Now you own me
Everything keeps telling me to run run run
I never listen
Now you own me, now you own me
You Own Me - Sense Field

En dag kom efter dagen som var gårdagen. Vilken chock va? Tog mig ytterligare en sovmorgon imorse, min kropp behöver verkligen det. Så kom sent till skolan men det kändes ganska okejj ändå. Fick ett trevligt bemötande på morgonen, inget mer sagt om det, men det kändes ganska bra ^^.
Så vi, (jag, Patrick och Emilinn), hade vårat första "bok-möte" och skrev vårat första bok-mötes-protokoll, det gick bra. Är ganska glad att vi fick det gjort. Måste dock läsa 130 sidor till nästa torsdag, kändes ju mindre bra :/. Men det är bara att göra he ! (*det).

Nu sitter jag hos Patrick och Kornelia och dricker vin, myspys. Ikväll går vi ALL OUT och bara äger! Vete fan om kroppen kommer orka med, men den har inget val! Ser fram emot med spänning hur man kommer må imorgon redan idag :P. Det kommer säkert gå bra iaf, jag är optimist !
Så vad mer, hm. Idag har det som ändå inte hänt så mycket. Har försökt frigöra mig lite från en viss person och vissa tankar/känslor. Vete fan hur det går, men försöka kan man ju alltid göra! Alkoholen hjälper dock inte på den fronten, men än så länge känns det bra :).

Ha det bäst alla !

Kvällens look, faktiskt ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0