Hur känner du nu?

Känner du någonting?
Hur känner du nu?
Jag väntade mig ingenting

Skisser för sommaren - Kent

Om jag påstår att jag inte tänker på dig, så ljuger jag. Men om jag däremot säger att jag, trots att jag tänker på dig, inte tänker så mycket alls på det egentligen, då talar jag faktiskt sanning. Svårt att förklara.

Så vad gör jag när jag inte bloggar? Vad har jag gjort? Kan ju börja med torsdagen. Var och festade med Patrick och Emilinn trots flunsan. Det gick bra fast jag råkade bli riktigt jävla full. Är fortfarande lite förvånad över hur det gick, jag är bara glad att jag inte började må illa iaf ^^. Så fredag var det lite svårt att ta sig upp, men det gjorde jag också och for till skolan. Såg fejkdokumentär och svor en hel del över att dom ljög om Shackleton, det är liksom inte okejj! Haha. Vi slutade iaf tidigt och det var nice.

Tog det jääävligt lugnt igår. Var rätt skönt faktiskt. Brukar normalt sett få ryck och inte orka sitta och göra typ inget, men igår gick det faktiskt bra. Säkert sjukan + trötthet. La mig iaf runt 22 och SOMNADE. Det var så fucking underbart att jag finner inga ord. Så klev upp 09 idag. Har hunnit plocka ihop min tvätt + städat mitt rum lite. Ganska nice. Så om 50 minuter har jag tvättid. Då ska jag ta med mig min bok och campa i tvättstugan ^^. Jag tycker det är ganska mysigt att tvätta faktiskt. Känslan av att ha allt nytvättat är ju också klockren. Synd bara att det är en bit till tvättstugan och att man bor 3 trappor upp. Det blir lite jobbigt när man har mycket tvätt, som idag. Så det är ju bara att glömma att man ska springa upp och ner. Men det är som sagt ganska mysigt att sitta där också och läsa i en bok.

Vad händer ikväll då? Jag förmodar inte så mycket. Dock så blir jag redan uttråkad av den tanken. Så. Men det blir vad det blir. Förmodligen inte så mycket, jag är inte optimist på denna front. Ahja. Skriver kanske sen då !


Kommentarer
Postat av: Mari E

Vilken mysig lördag du verkar få det! Jag var duktig och klev upp vid nio jag med! Har själv tänkt städa i mitt rum. Idag är Team Engfors duktiga o.o

2011-01-22 @ 12:25:34
URL: http://mirax.blogg.se/
Postat av: Mari E

Och så glömmer jag säga det viktigaste när jag tänkte kommentera, nämligen att jag gillar din bild :D Du är så söt på den ^^,

2011-01-22 @ 12:26:20
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0