I hope this song can tell you how I feel tonight

Language Lessons - Hawthorne Heights


And don't forget. To tell me how you feel in 5 words or less..


Sååååå... Vad har hänt sen senast? Skrev innan tvättstugan på lördag och nu är det tisdag.. Hm.. Ja, jag tvättade ju såklart. 3 fulla maskiner, hell yeah! Det var lagomt jobbigt men nu är allt rent och fint. Så det var nice.

Lördag kväll så tog jag mig några öl och for till Patrick. Sen var jag ut med Patrick och Kornelia om jag inte minns helt fel. Men lyckades göra slut på orken till klockan 23 ungefär, så for hem och sov då faktiskt. Det var nice. Sen söndag hade jag så lite energi i kroppen så låg bara i sängen och såg på anime hela dagen. Det var trevligt. Hann vara en sväng på ICA med min bror, det var då jag märkte att min kropp inte riktigt var i skick så tog en riktig jävla vilodag.

Sen kom det en dag igår också. Då var det först skola. Klassråd och blä. Ointressant. Sen hade vi litteraturcirkeln så jag och Emilinn drog in till stan för att hitta boken som vi ska läsa till detta temat. Mötte upp Patrick. Fixade en bok. Åt lunch, for tillbaka till skolan. Satt och stickade sen, haha. Halsduken som jag påbörjade 2003, nu är den på gång igen ! Och sen hade jag och Emilinn ett ölsug så vi drog ut på Chill, och det var chill! Dålig humor, I know. Vi tvingade med oss Patrick också fast han hade inga pengar så jag bjöd han på 4 öl :)). Sen vart det gärdet ett litet tag och så for jag hem vid 21. La mig för att sova vid 22.30. Men kunde inte somna, som vanligt. Mina sömnproblem goes on and on and on. Blä.

Så idag var också en dag. Konstigt nog. Skola, genus-frågor. Helt okejj. Åt lunch, yää. Sen for jag på biblioteket och skaffade boken till Patrick, jag är så snäll. Systemet, sen hem. Sen en dusch, sen en middag. Och nu ska jag fixa mig och sen dra till gärdet. Har verkligen egentligen inte tid till det här, men var så länge sen jag skrev nu. Känns ju lite otrevligt.

Ha det bäst nu pojkar och flickor. Jag ska försöka att inte dö trots att det känns som att jag går på reserv-energin's reservenergi, if that makes any sense. Kram!


LOLZ. Så där ser jag inte ut idag, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0