I was lonely when we first met

Ja fi fan alltså.. En sån dag !

Bestämde mig för att bara sitta hemma hos Donne igår, vi gjorde awesome mat tillsammans och sen spelade vi lite Guitar Hero. Råkade dricka lite för fort så satt och drack vatten ganska länge. Konstigt nog när nyåret väl kom så blev jag sugen på att träffa lite folk. Så jag for till festen som jag skulle på ursprungligen, och det var väl som ganska trevligt, dock vet jag inte riktigt varför jag fick för mig att jag skulle dricka en massa jävla skumpa.. Blev för full så kvällen slutade framför toan >.<. Nu ska jag vara trevlig med er och inte berätta några hemska detaljer. Men jag hann bli både rädd och få panik :/ Lustigt nog så var det bara en person som dök upp i mitt huvud då.. Well the drunken mind works in mysterious ways ^^. Ska väl tillägga att det var tröstande att tänka på denna person.

Så idag då.. Idag har jag bara legat i soffan, var nojjig över att frukosten skulle komma upp, mådde riktigt illa där ett tag, men nu verkar det som att det har löst sig ^^. Jag är faktiskt ganska duktig på att ta hand om mig, vet vad jag ska äta och dricka, och i vilken takt så att man inte spyr. Snart är det nog också dags för att äta middag. Måste bara vänta på att syster min ska gå på ica, orkar inte göra det själv :P.

Igår fick jag min bästa julklapp hittills, ett riktigt fint Röda Band, I love it ! Blev så sjukt glad alltså. Det var det enda jag önskade mig i år faktiskt, och så fick jag det! Så är riktigt nöjd idag ^^.


Nu ska jag fortsätta se på tv och vänta på min syster, men vi hörs people's och gott nytt år! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0