If I had a final wish

Då var det ärendet gjort. Bra det. Så har man fått säga hejdå till mammi, Mattias och även till den feta katten Bill :)).

Vet ni, det vore inte helt olikt mig att inte gå dom där två ärendena.. Jag är sån. Typ lat, slö.. Orkar inte göra saker om det inte är bekvämt för mig. Men vet ni vad? Det är en ny tid nu, och jag ska ta mig fan inte hålla på så längre. Så jobbigt var det ju faktiskt inte. En ny Emma växer sakta men säkert fram. En bättre Emma. Livet går bara framåt, och det gör även jag. Det gillas starkt!

Nu ska jag nog faktiskt packa ner även laptop:en, lika bra att göra klart allt.

Men vi ses och vi hörs pojkar och flickor. Snart, snart är jag på väg hem igen. Love it !

Ha det bäst nu och gör det allra bästa av vilken situation ni än befinner er i!


Sune, den vita katten, och Bill, den feta katten ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0