It's not as easy as willing it all to be right

Gotta be more than hoping it's right
I wanna hear you laugh like you really mean it
Collapse into me tired with joy

Hands Open - Snow Patrol

Så... Idag var det en dag. Som var en dag... Idag.. Spännande.. Jo.. Nej.. Det har inte hänt så mycket. Var i skolan idag, yay ! Min feber var lite so-so, inte helt borta men inte speciellt störande. Dock så är min hjärna verkligen gröt idag. Alltså. Jag säger saker fel hela tiden, jag tappar saker, går in i saker, mer än vanligt då. Dock så sov jag ju bara cirka 3 timmar i natt. Det sög ju ganska mycket. Så logiskt sett borde jag ju vara ganska trött just nu? Och det är jag faktiskt, hallelujah! Blir tidig, tidig, tidig kväll ikväll om allt går som det ska.. Fast med min tur så ligger jag väl vaken halva natten igen :/. Tänk positivt ! Jag borde. Idag har ändå varit en bra dag må jag säga.

Ändå. Jag är fasiken glad. Det krävs inte så mycket faktiskt. Men ni lyckades gott folk, och det tackar jag er innerligt för. Speciella creds går till dig för du verkar till slut bete dig som vanligt, hemskt mycket tack för det. Vet inte riktigt vad jag skulle gjort annars :/. Det där lät ganska surt och negativt, men jag menade det faktiskt inte så. Det var verkligen en lättnad ^^.

Nu saknas bara en träff med en viss person. Sen är nog livet bara rosa för en stund. Men imorgon blir det en träff med en annan awesome person, och då ska jag ta på mig min näst näst näst finaste outfit ! Haha.. Seriöst, jag behöver verkligen tvätta.. Inte kul alls. Men har tvättid på lördag så it's aaall good!

Nej, nu känner jag ett behov att lägga mig i sängen. Kan ju inte sova än. Vore ju ganska fel. För i 12 timmar tänker jag verkligen inte sova. Men får se på lite serie och hålla ut och hoppas att jag inte blir pigg. Puss på er pojkar och flickor !


Ser ju rent ut av överlycklig ut på denna bild, not, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0