Jak er ny sjukare ://

Idag känner jag att det är jobbigt att existera. Är ännu sjukare än vad jag var i går.. Jag gråter nästan när jag försöker göra minsta lilla ansträngning, typ diskutera och röra mig en millimeter eller två samtidigt >.<

Känns riktigt jävla surt eftersom jag då inte fått något alls gjort idag, och att jag då måste göra allt imorgon. Det är bara att be till någon gud därute att jag är friskare imorgon. För som ni alla vet, imorgon far jag äntligen hem ! Efter 19 dagar i Norrland.. Fortfarande lite förvånad att jag klarade det. Men inte utan sjuka dårå... Men jag har iaf en plan ! Ska köpa några lustiga piller så kanske jag blir frisk på nolltid ;D Det där var såklart ett skämt, inget lustigt med vanlig allergimedicin som man kan köpa på sitt närmsta apotek eller matvarubutik :P.

Så det krävs ju inget geni att lista ut att jag inte gjort något annat än att ligga i soffan idag, och det efter att jag sov till cirka 16.00. Jepp, jag är också förvånad O.o.

Jag har nog inte så mycket mer att säga. Hoppas allt går bra imorgon och att jag inte glömmer något, (vilket jag råkar vara expert på). Planet går 19.55 för den som undrade så kommer vara ganska sent innan jag är hemma.


Ha det bäst alla ni, jag betivlar att jag kommer uppdatera imorgon om jag nu inte råkar känna mig väldigt pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0