Jak er sjuk :/

Jag är inte nöjd just nu. Inte alls. Dounald har smittat sig med sin sjuka, blää! Så har legat och hostat, snörvlat och tyckt synd om mig själv hela dagen. Fy fan vad tärt. Så jag har egentligen inte så mycket att säga för tillfället. Tänkte snart dricka en kopp varm choklad med snabbkaffe i för vatten smakar jävlat piss och blä! Ska väl tillägga att jag inte tycker att det gör det i normala fall, men smaklökarna är fucked up på grund av sjukan, (som jag misstänker är en förkylning dårå).

Så om jag nu är mer osocial än vanligt så är det för att jag är så förbannat seg i huvvet för tillfället ^^. Känns ju rätt typiskt att man ska vara sjuk sin sista tid uppe i norr. Bara jag blir frisk snart ! Onsdag far jag som sagt hem, tåls att sägas igen och igen, home sweet fucking home! How I miss you so ^^.

Så det var allt för nu..  Ska försöka krya på mig. Kisses and hugs bitches !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0