Pretty pretty please

Så, what's up people? Som ni redan vet är jag nu hemma i Stockholm, yay! Finns inte så mycket att säga om resan hem annat än att planet blev 15 minuter försenat p.g.a att dom behövde ta bort isen på vingarna, se där, norrländsk klimat ftw ! Var btw typ -22 igår norr. Så kändes som en dröm när det var cirka nollgradigt här nere, it was lovely!

Hursomhelst, jag har jämt problem med öronen när jag flyger, det börjar göra ont och jag får fet lock.. Men senaste tiden har det ändå gått ganska bra, (jag flög förresten 5 gånger förra året, rekord! :P). Men igår så fick jag jätte-jätte-jätte-ont, och inte nog med det, smärtan spred sig över huvudet, ner mot halsen, och in i munnen! Så vet ni vad? Jag hade jätteont i mina TÄNDER. Helt sjukt :S Måste vara ett fall av att hjärnan misstolkar smärtsignaler, eller? Kan man få ont i tänderna av att ha lock för och ont i öronen? Ganska intressant hursomhelst. Så idag är jag stel i käken, shit you not, det känns när man tuggar ^^.

Förkylningen ja. Hur går det med den? Som tur är så fanns ju Emmas förkylningskit tillgängligt hemma, måste älska sådana stunder. Så har smörjt in näsan med idomin, (ååh det funkar så bra min näsa känns redan som ny), smörjt in bröstkorgen med tigerbalsam och sen sprutat näsan full av Otrivin Comp, bästa nässprayen ever ! Det enda negativa med Otrivin är att det egentligen inte är så bra för näsa/svalg, så blir lite irriterat, torrt och jävligt, men det är okejj så länge jag inte behöver snyta mig var 5e minut :)).

Trodde förresten att jag skulle få sova inatt eftersom jag knappt sovit något förra natten + det faktum att jag är sjuk. Men inte fan gick det så bra! Tog drygt 2 timmar innan jag somnade, sen vaknade jag 5, what's up with that? Sen efter ett tag somnade jag om igen och vaknade av alarmet 10.05, men fuck that tänkte jag, så sov till 14... Ehrm... Kanske inte var riktigt meningen. Men man ska ju sova när man är sjuk, så whatever! :P

Ahja, vad händer idag då? Well who knows, någon påstod att det var festligheter idag. Bangar nog inte om så är fallet, om inte annat bara för att kunna lämna lägenheten och hitta på något trevligt med trevliga människor :)). Hoppas nu bara att denna sjuka är på väg bort, bort, låååångt bort! Om inte annat så har jag ju vad som behövs för att överleva ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0