So am I still waiting

Kolla, jag lever ! Det är ett mirakel! Är jag frisk? Nope, haha.. Och så har jag nog sovit knappt 2 timmar i natt. Wtf liksom. Normalt sett brukar man ju kunna sova när man är sjuk? Har sovit en stund till och från mellan 2 i och 10.30 och sjukt skumma drömmar har jag haft O.o. Kan ju dock såklart typ inte komma ihåg en enda nu :P.

Så vad har jag gjort idag? Jag har druckit varm choklad med snabbkaffe i, herregud vad oväntat va? Och så har jag tagit mig en dusch och sminkat mig lite, så nu ser jag kanske inte lika bedrövlig ut som jag känner mig :P. Givetvis har jag ju även packat, det enda som är kvar är laptopen, duktig jag är ^^ Har två saker som jag behöver göra idag. Frågan är ju om jag kommer orka göra någon av dom?

Måste, (borde), hämta en grejj hos Mattias som min mamma ska ha, det enda uppdrag jag faktiskt hade under min tid här, 19 dagar senare and it still hasn't happened >.< Grejjen är den att jag måste hämta en grejj hos mamma också, min svarta hoodie, en viktig del av många av mina outfits. Så logiskt sett så borde jag göra dessa två grejjer, eller hur? Dom hör ju liksom ihop också.. Och Mattias bor typ 5 minuter härifrån och mamma 5 minuter ifrån Mattias, och sen är det 5 minuter härifrån och till mamma.. Så.. Allt talar för att jag borde göra det..

Så då går jag väl och gör det nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0