Som det strålar från ditt hjärta

Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta

Hjärta - Kent

Har lyssnat en hel del på Kent idag. Utan dina andetag, Det finns inga ord.. Ah. Ni förstår. Vackra texter som säger mycket som jag håller med om just nu ^^. Skisser för sommaren också. Mm

Så vad har hänt? Nej inte så mycket. Jag har haft ett allvarligt snack med mig själv. Insett att jag är en jävla idiot ibland. Men det är vi nog alla. Jag tänker och läser in på tok för mycket i saker. Hur många dagar har det gått, 5-6? Hur kan man inbilla sig själv att saker skulle drastiskt förändras under en vecka? Varför skulle det? Nej, just det. Jag har betett mig som en jävla idiot. Men det är okej det med. För sånt gör vi nog alla någon gång.

Så nu känns allt ganska mycket bättre. Det är bara att rycka upp sig och inte tänka så mycket på vissa saker. Jag börjar redan bli ganska galet trött. Men tänkte försöka hålla mig uppe ett tag till, för att vara säker på att man kan sova hela natten. Vore ju som lite jobbigt annars. Förhoppningsvis kan jag få till en bra dygnsrytm den här veckan. Nog för att jag är expert på att gå på i 180 på sparlåga, men det vore skönt att vara utvilad också ^^.

Så vad gör jag nu när jag slutat fjanta mig för dagen ? Inte så mycket, åt tacos till middag, fick något ryck och lagade mat med min bror. Det var trevligt. Tjock som fan blev jag också :P. Nu funderar jag på vad man riktigt skulle göra. Dricka en öl, röka en cigg, se på serie.. Dricka en öl + röka en cigg och sen se på en serie? Ja för fan. Låter som en plan ^^.

Jag håller fast vid de vackra ord som talades till mig <3


En till sne bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0