Sugar and spice

Helvete åh ! Hej ! Jag lever, se där ^^.

For iväg igår, (nykter), till ett litet trevligt birthday-gathering. När alla skulle ut på gayklubb så hängde jag med en annan kompis istället. Det var trevligt ^^. Och ja, det är allt jag har att säga om den saken... :P

Hade inte ätit något på ett dygn så var ganska rejält hungrig när jag kom hem igen. Så nu har jag ätit frukost och försöker finna tagget för att sprätta en öl. Jag menar, det är ju ändå lördag? Och jag var nykter igår.. Vars fan är festar-suget? Tappade jag det helt i torsdags lr? Jag skyller på sömnbrist eller så..

Ja just fan ! Det var så länge sen jag skrev att jag missade att skriva om festandet i torsdags. Det var ganska awesome ändå, haha. Förutom att det var en "söndag" och att när jag skulle hem så hade ju tunnelbanan slutat gå, wtf liksom. Så fann mig en alternativ resväg, vad skulle vi göra utan sl's reseplanerare liksom? Så blev en buss till Fridhemsplan där jag satt i 30 minuter och nyktrade till i en busskur medans jag lyssnade på intressanta historier.. Minus intressant kannske. Ahja, hade ingen känsel kvar i tårna när bussen kom. Men that's life! Hem kom jag iaf, tärd som 25 as. Sov till 15 på fredag, åt då min frukost och 6 for jag iväg igen på tidigare nämnda gathering. Kom hem igen idag ungefär 4 så ^^.

Klockan är ju bara 17 så kanske inte borde känna mig så stressad med tagget. Först och främst ska jag byta kläder och borsta tänderna. Känner mig inte fräsch nånstans typ x). Sminket har jag iaf hunnit tvätta bort. Alltid något. Planen är att första ölen ska vara uppdrucken innan 18.. Får se hur det kommer gå.

Men ha det bäst alla ni som läser detta, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0