The sky glows

I see it shining when my eyes close
I hear your warnings but we both know
I'm gonna look at it again

Don't Wait - Dashboard Confessional

Så, vad är nytt på västfronten? Eller kanske borde säga östfronten :P

Tisdag kväll var jag som bekant på gärdet. Lyckades få i mig en hel flaska vin, vet fortfarande inte riktigt hur det gick till men. Ahja. Fick en skallskada. Bakhuvudet rakt in i kanten på ett bord. Det var INTE skönt kan jag säga. Fast det gjorde mer ont dagen efter, som det brukar. Men jag överlevde, det var inte så farligt, det lät nog värre än vad det var. Det smällde ganska högt x). Vi var iaf ut på Söderkällaren, jag, Patrick och Emilinn då. Det var trevligt. Vi åt strips där vilket gjorde att alla killar ville sitta vid vårat bord för dom ville också ha. Det var lite kul ändå, hehe. Patrick bara stack så jag tog med mig Emilinn hem sen.

Ja, sen kom ju onsdag. Vi for till skolan. Jobbade med genusfrågor. Sen var vi på Fotografiska museet, det var väl ganska intressant. Även om jag var segare än segast som vanligt eftersom jag knappt sovit något. Inte ens alkohol + skallskada kan få mig att sova på natten tydligen. Blä åt det.

For hem efter det. Åt mat. La mig i sängen. Somnade en kvart. Vaknade. Var uppe två timmar och tänkte att NU kan jag sova eftersom jag är så trött och sliten. Det gick såklart INTE. Så imorse bestämde jag mig för att "sova ut", dvs sova 2 timmar till bara. Yä. Så fick nog sammanlagt 5h sömn, men inte i rad då, vilket suger ändå. Så. Lika sliten och seg idag.

Börjar bli orolig för min hälsa faktiskt eftersom min hjärna börjat bete sig lite konstigt och min kropp inte riktigt orkar med. Satt bara och skakade idag när jag kom hem. Lagomt obehagligt måste jag säga.

Jag for iaf till skolan på lunchen, men då hade vi tydligen slutat. Jaja. Sånt som händer. Så då bestämde jag mig för att äntligen införskaffa några grejjer som jag tänkt köpa nu ett tag. Men jag gick på H&M först och.. Jag gick lös helt enkelt. Köpte kläder för ca 1500... Det var ändå NICE :D. Men borde inte göra sånt egentligen. Men kände att min garderob behöver uppdateras lite så köpte bl.a ett linne i 5 olika färger. Typiskt mig, men det var en fin modell :)). Så nu kommer ni få se lite nya kläder på mig den närmsta tiden, hihi.

Sen köpte jag det jag skulle, mascara, eyeliner, hårspray och en nagelsax av alla saker här i världen. Så nu kan jag vara nöjd ett tag.

Nu nu nu... Eh.. Tänkte väl äta, varma mackor och se på serie helt enkelt. Ännu en härligt seg vilodag som jag verkligen behöver. Kan man inte sova får man väl iaf ta det lugnt. Vet inte om det hjälper så mycket men har inte så mycket val. Imorgon är det röjj igen, men sen blir det nog lugnt resten av helgen + nästa vecka. Får se till att inte gå sönder på vägen :P.

Ha det bäst och må inte som jag för det är ganska onödigt och värdelöst ! Puss & kram !


Jag var brunett en gång i tiden ! Detta är dock inte min naturliga hårfärg men det är inte så långt ifrån faktiskt. Hade så i kanske 3 år, det var en aning tråkigt tycker jag. Känner att min nuvarande färg + klippning är lite roligare och lite mera "jag" så att säga :)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0