This is who we are

Att spendera en hel dag i soffan med ett täcke är inte helt fel alltså :).

Jag har varit en sväng på ICA iaf, och så gjorde vi varma mackor till middag, det var helt galet gott, speciellt med min awesome sallad till :)). Syster min var också här och åt, och så såg vi en film, Easy A, den var helt okejj. Imorgon flyttar hon ju till Västerås, I'm proud of her ^^. Borde inte känt så konstigt att säga hejdå, men det var som lite vemodigt, trots att jag redan bor i en annan stad och blivit van att inte se henne under en lång tid. Jag önskar henne iaf all lycka och framgång där !

Igår passade jag på att säga hej då till folk. För jag har inte tänkt komma tillbaka till Piteå på ett bra tag, kanske nästa jul, eller så kanske inte alls. Det kändes konstigt. Typ, nu ses vi inte på ett år.. Weird.. Men Stockholm är mitt hem nu, där är min plats på jorden.

Nu känner jag mig lite emotional faktiskt så ska inte skriva något mer. Det blir en film och lite chips/dipp och julmust. Nice ^^.


Kommentarer
Postat av: Mari E

Gilla :D



Fast Västerås är ju väldigt närmare än Piteå ;)

Kan ju alltid titta framöver om det går att hälsa på under en helg, borde inte vara så dyrt till Stockholm.. Kan man tycka XD



Ha det systera :D



Kram!

2011-01-01 @ 22:24:59
URL: http://mirax.blogg.se/
Postat av: Mari E

Ps: Mari E är förstås bara ett kamouflage för denna awesome alien ;)

2011-01-01 @ 22:26:06
URL: http://mirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0