Turns out, no one gets left behind

Turns out
Turns out, no one gets out alive
Turns out
Feeling left behind now
While everyone keeps moving on

Running Behind - Sense Field

Så... Ja.. Ännu en kväll, jag överlevde ! Trots storslagna planer så tog vi oss inte ut någonstans, så det kan gå!

Annars då.. Jo.. Hade en fylle-uppenbarelse av rang! Sånna som bara går att ha när man är redigt berusad. Så here goes: [Det tog två sekunder sen ångrade jag mig och raderade allt!!]

Så det kan gå. Orkar inte att du kanske läser detta och analyser och tänker konstiga saker. Jag är en bättre människa än så. Vi låter det vara helt enkelt!

Hoppas ni har det bäst alla :))


Bild tagen ikväll, den är konstig men det får duga ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0