Vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt

Jag placera dig i drömmen som jag borde ha glömt
Nu faller den från himlen som en trasig ballong
Och här kommer alla känslorna på en och samma gång
Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Här kommer alla känslorna (på en och samma gång) - Per Gessle

Lite så faktiskt..

Igår hade jag en underbar/jobbig dag/kväll. Men mest underbar. För jag har hittat helt underbara människor. Människor som man alltid kan vara sig själv inför, man behöver aldrig ljuga, låtsas, förytliga eller vara något som man inte är just där och då i stunden. Och det är helt helt helt underbart <3

Så, nu, även om vissa saker är jobbiga, så är det liksom okejj på något sätt ändå. Det är ju inte så att jag blir mindre ledsen över saker, men det går lättare att hantera känslan och komma över den. Så idag är en pissig dag faktiskt. Känner mig nere som fan. Luften har gått ur mig. Behöver komma tillbaka upp på fötter igen. Vem vet hur lång tid det kommer ta. Kommer försöka i alla fall. Jag är i alla fall inte ensam.

Önskar du kunde finnas där för mig också. Men trots allt snack om att vi skulle vara vänner, så verkar vi inte vara det ändå? Jag vet inte. Ska inte överanalysera situationen. Jag lämnar det för nu och så får tiden utvisa vad det är som gäller. Hm.

Vad mer, vad mer? Säkert mycket. Men jag är så tom idag, är förvånad över att jag faktiskt lyckades skriva något idag ändå.

Yä... Det får vara nog för nu.


Känslan i denna bild är exakt som mina känslor just. Liten, svag, ömtålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0