We all need someone to make us smile

To make us cry
To make us love !

Take A Chance - Landon Pigg
Nu är jag snäll och berättar vilken låt jag hämtat texten ifrån också ;D


Kom nyligt tillbaka från en så kallad "Ica-fika" med Mari och Emma :). Det var trevligt, lite som back in the days. Vi surrade om skola och sånt. Ibland behöver man säga saker högt för att förstå dom, så jag tror jag förstår lite mer just nu. Eller så är jag mer förvirrad än någonsin, återstår att se :P.

Längtar tills livet återgår till det "normala". Längtar till skolan, längtar till folket som jag känner. Men nu är det bara 3 dagar kvar, onsdag kväll far jag åter till storstaden.

Känner att min kropp inte är riktigt med för tillfället, så ska jag göra mig själv en tjänst och fortsätta bara ta det lugnt idag med. Känns ovanligt men behövligt. Skulle inte orka göra något vettigt även om jag ville ^^.

Jepp.. Jag förstår nog mer nu. Känns bra. Låt oss försöka göra det bästa av situationen, okej?

Hm.. Fastnade i att försöka hitta en bra låttext som speglade mina tankar, men det gick inte så bra så jag gav upp om det. Maybe next time. Vi hörs !


Jag & Skatan, (Jennie) :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0