We could stay in this moment

Inevitable - Anberlin


Det är inte så jag känner.


Tog mig aldrig hem igår! Så här var det faktiskt att jag, Emilinn och Patrick, (båda går i min klass), var sugna på att göra saker. För att det är kul. Så det gjorde vi! For på systemet och köpte öl och vin och sen for vi till Patrick. Jag blev typ full på två öl igen, sömnbrist does that to ya ! Senare for jag, Patrick och Kornelia, (hans flickvän), ut på krogen, det var fett nice ! Drack ännu mer öl och surrade med holländare. Gårdagens sämsta raggningsreplik var nog från killen som sa "jag visste inte att du var modell", haha, wtf? Smickrande I suppose. Jag är inte van att folk raggar på mig, i Piteå gjorde typ aldrig någon det. Men nu i Sthlm är det alltid någon som säger nått eller ger en blickar. Should I be happy?

Singel är jag ju. Men fortfarande inte intresserad. Finns bara en kille som jag raggar på ;D

Ja sen då? Följde med Patrick och Kornelia hem till dom för att sova. Sov kanske 4 timmar, fucking awesome. Sen ringde mitt alarm och jag drog med mig Patrick till skolan. Tärda två as som stank alkohol och var allmänt sluskiga. Ännu mer awesome :P.

På väg hem idag så gick jag på ICA för att köpa mat.. Vet ni vad jag hade i påsen när jag gick därifrån? 3 sprite och en röd paprika, än en gång, wtf? Men kände verkligen inget sug på nånting så tänkte jag skulle äta mackor och lyxa till det med paprika x) Haha, jag är så hemsk.

Nu har jag i alla fall tagit en dusch så känner mig inte så sluskig längre. Snart mackor och nån öl. Sen blir det vin och utgång på gayklubb. Trevlans ^^ Denna gång hoppas jag att Emilinn är med :).


Jag gillar bilder som ligger på sne ! Nej men helt seriöst, så här är det.. Har ni någonsin tagit en bild med kameran vänd "fel" så att säga och fått en snygg bild. Sen när ni vänder bilden som den ska vara på datorn, så ser man helt plötsligt hemsk ut? Händer mig JÄMT. Så finns många snea bilder på mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0