Why do you do this to me?

Why do you do this so easily?
You make it hard to smile because
You make it hard to breathe
Why do you do this to me?

Why - Seconhand Serenade

Om någon undrar över just detta val av låt så var det bara det jag lyssnade på just nu :P.

Första skoldagen för i år är i alla fall avklarad. Hell yeah! Sov dock typ bara en timma inatt så är lagomt sliten just nu. Mår illa har jag gjort hela dagen också. Blä blä blä. Så snart ska jag äta något, nomnomnom.

Vad har jag egentligen att säga om denna dag? Inte så mycket. Har gjort ett byte på egna val som är på måndagar. Hade skrivarstuga förra terminen men tyckte inte riktigt om det så nu har jag textil, booya! Tänkte äntligen sticka klart min halsduk som varit ett work in progress sen ungefär 2003.. Hm.. Dock idag gjorde jag ett vänskapsarmband som fick smeknamnet: djurgårdskorven. Se där. Vad sött ;D Gav såklart bort det också, det är ju nästan det som är grejjen med vänskapsarmband ju ^^.

Och jag är ansvarig för att ta närvaro på måndagar för litteraturgruppen, vi har ingen lärare i det denna termin, den är elevledd. Och vi har redan storslagna planer ! Haha. Nej, det involverar inte litteratur. Men vi ska gå lite wild and crazy och göra massa annat flumm också. Måste ju som passa på när man inte har en lärare, lr hur? ;)

Nej men helt seriöst.. Vi ska inte göra något tokigt.. Utan bara det vi ska.. Hehe...

Idag var en sån där konstig dag på känslofronten också. Skyller på trötthet. Men glad hann jag bli mer än en gång i alla fall. Och det var fett nice ! All creds go to ... Haha, nej det säger vi inte här juuuu ;D

Storslagna planer för veckan i övrigt för efter midnatt så rullar äntligen pengarna in, HELL FUCKING YEAH. Ska shoppa ! Och köpa vin ! Och och och.. Annat också! :D

Nej nu jävlar måste jag äta innan jag faller av stolen x) Vi hörs senare eller imorgon igen !


Bild tagen idag.. Jag gillar färgerna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0