Yä, jag vet att ni hatar dessa.. Men måste ! :P

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig?
Det har varit NICE :D

Har du träffat några nya vänner?

Ohja, och jag älskar dom MASSOR!

Någonting du aldrig kommer glömma från 2010?
Att jag tog steget och flyttade till Sthlm och alla underbara minnen som följde med på köpet

Har du flyttat under år 2010?
Jajjemän!

Har du hittat en ny låt som du älskar?
Många, haha

KÄRLEK:
Har du varit kär? Mja..
Har du sagt jag älskar dig till någon? Yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Det med
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej, men jag har haft en hemlighet med någon ;)

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? God no O.o
Har någon i din släkt avlidit? Finns snart inga kvar som kan dö så.. :P
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Haha, nej inte på "riktigt" ;D
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Orkar inte ångra saker, livet är för kort för det ^^
Har du skämt ut dig? Säkert? Men andra får skämmas åt mig, jag struntar i sånt ;D
Har du ljugit för en vän? Yes
Har du varit ute en hel natt? Ute och ute.. Ne, men borta flera nätter !
Har du blivit tagen av polisen? Haha, nej, jag beter mig alltid :P
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Flera gånger!

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja. and it's fucking awesome!
Har du förlorat en vän? Typ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Typ
Har du gått bakom ryggen på en vän? Typ
Har du ljugit för en bästavän? Typ

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett röda bandet, helt awesome ! Förutom att jag söp bort den dagen efter jag kom tillbaka till Sthlm, jag hatar mig själv lite granna ibland :/

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Säkert det ^^

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

T-shirt och jeans -> Linne + hoodie -> Linne + kofta -> Skjorta + slips -> Kjol och skjorta -> Skjorta och väst -> Tiiighta jeans + stora tröjjar och toppar. Min stil är all over the place x)

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, alkohol och mat

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara dom vanliga sjukorna, ständiga infektioner i halsen, that's life !

Största misstaget?

Investerar som vanligt för mycket tid och känslor på människor som inte riktigt är värd det. Jag lär mig! Tror jag, haha, eller så kommer jag fortsätta göra detta åh så typiska Emma-misstag ^^

Bästa köpet?
Typ alla mina kläder, love them! Och julklapparna jag faktiskt köpte till folk ^^


Så, snabb uppdatering av 2010, då vet ni om ni orkade läsa :P

Skjorta? Älskar min röda skjorta iaf, haft den sen jag var kanske 19 år, det är ändå ganska awesome ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0