Ännu ett svar :)

Hej och hå till personen som kommenterade mitt senaste inlägg.

Jag vet faktiskt inte att jag bitchat på någons blogg, brukar faktiskt inte kommentera bloggar. I sånna fall måste det ha varit länge sen, men påminn mig gärna :). Jag har inga problem att stå för det om jag nu faktiskt gjort det. Men har inga som helst minnen av att något sådant ska ha skett den senaste tiden.

Man kan spåra ip-adresser, faktiskt. Men nä, du har rätt, jag drar mina slutsatser på en ungefärlig location + hur personen skriver + vad den personen skriver om :). Jag trollade faktiskt lite när jag skrev det där, haha ^^.

Men kollar jag upp din ip-adress t.ex så står det att den tillhör Go Excellent här i Piteå.

Jag kan ha fel, det är inte omöjligt ^^.

Fast jag är ganska förvirrad över det där om att "bitcha på någons blogg", jag läser knappt andras bloggar. Bara ett par stycken, och det är alla folk jag känner i Stockholm. Kommentaren var från någon i Piteå så.. Som sagt, förvirrad.

Är det inte möjligt att det kanske inte var jag som skrev vad det än är som det syftas på? Jag vet inte. Men som sagt, bloggar, don't read them och ännu mer sällan kommenterar dem. Om det nu inte var typ för ett år sen ^^.

Hur som haver, lät ändå som onödigt drama. Ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd, men samtidigt, varför ta åt sig så mycket? Var glad istället, det är roligare :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0