Caturday ! ^^

Även känd som lördag.

Är en aning trött och seg. Sånt som händer. Igår var jag hos Jens och jag fick mumsig mat :). Sen såg vi på film och åt lite chips. Sen eftersom det var så äckligt varmt inne så satte vi oss på balkongen med tända ljus och drack lite rödvin och surrade, mycket mysigt ! ^^.

Idag har jag än så länge inte hunnit göra speciellt mycket. Typ inget alls. Har planerat dagens middag i alla fall, det blir ramen med ägg, räkor och kyckling. Hoppas det blir gott x). Har aldrig testat göra det förut, googlade bara fram något och tänkte: ja men varför inte! :P. (Ramen är nudlar för den som funderade ;P).

Ikväll tänkte jag göra något nördigt med Simon, för nörderier är det bästa jag vet :).

Det var allt för tillfället. Är inte på humör att dela med mig av några djupare tankar och känslor ;P.

Ha det bra peeps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0