'Cause I liked you better before

I loved you
I liked you better before, before
'Cause I liked you better before I loved you

White Flag
- September

Så var det lördag ^^. Ikväll ska jag vara med två av mina lovelies från Piteå: Emma och Jennie, awesome :). Saknar våra fester alltså. 3 inte så typiska tjejer ;P.

Har inte gjort så mycket det senaste dygnet. Att sova var intressant, att försöka sova iaf. Klockan 4 ringde Patrick, gullunge, jag var dock inte helt vaken då, fast jag sov inte direkt heller, någonstans mittimellan ^^. Före det hade dock Kippe ringt för att berätta vilken underbar människa han är och hur mycket vi ska rocka när han kommer till Piteå, you know it ;D.

Vaknade upp nån gång vid 06 i panik, undrar vad som hände där? Drömde säkert något roligt eller råkade väcka mig själv på något konstigt sätt. Dock så blev det jobbigt uppenbart att jag inte orkat ställa ett glas vatten brevid sängen när jag gick och la mig, något jag faktiskt inte kan leva utan, (don't ask me why, törstig människa xP), så var tvungen att krypa upp och hämta det för att sedan somna om i lugn och ro, (ha ha). Vaknade upp vid 8, 10, 11, 12 och sist vid 13, skönt att somna om ;D.

Igår såg jag bara på en film och So You Think You Can Dance. Filmen var "Swinging with the Finkels" som jag från början gillade väldigt mycket, hade fullt med komiska awkward-moments men som ändå var gjort snyggt, inte som i tramsiga komedier, men sen blev filmen mer seriös, vilket kändes konstigt. Nåja, det var ju en romantisk komedi så det ska ju finnas lite sånt också. Anyways, sevärd om man gillar sånna filmer :).

Idag har jag nog inte gjort något annat än att klippa luggen, värsta spännande dagen. Ne, men nu ska jag fixa mig och lyssna på lite trevlig musik så man får igång både peppen och tagget för kvällen ^^.

Hoppas alla har en trevlig helg ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0