Eeh.. Svar på tal x)

Fick just världens roligaste kommenter av, (kan inte säga vem, nog för att jag fattade ganska fort vem det var och ip tracker är min bästa vän ;P). Men personen skrev iaf under namnet "Rui", detta var kommentaren:

"Haha, relationsinavel, fy fan! Skönt att någon mer känner som jag och helst ligger med främligar. Jag skulle aldrig heller ha sex eller va tillsammans med nån jag känner, så där är vi på samma ruta! Du är ju lite av en pionjär och ledstjärna på den fronten, det är coolt! Fler borde vara som du, gå på krogen, bara blunda och ta nån på måfå! Eller bli ihop med nån liten grabb man just träffat, vafan, ge han en chans lixom, om han visar sig oduglig kan man ju dumpa efter nån vecka och ta nån ny! Peace out!"


Alltså, det där är bland det sjukaste jag hört..

Jag vet inte ens hur man ska svara på något så sjukt x). Sa iaf inte att man inte ska vara ihop med någon som man inte känner. Sa bara att man kan ju träffa nya människor nån gång istället för att ligga runt i sin kompiskrets, that's all. Det är min högst personliga åsikt som jag står för. Vad är felet med det? :)

Och one night stands hade verkligen inget med relations-inaveln att göra. Sen rekommenderar jag verkligen inte att man tar någon på måfå. Något som jag faktiskt aldrig har gjort. Sen gör vi alla våra misstag ibland, men visst är livet för kort för att ångra saker?

Det gäller att lära från sina misstag och fortsätta att växa och utvecklas som människa :). Jag är inte perfekt, men vem är det? Livet är en resa ^^.

Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Antar att du tycker det är okejj att snacka skit om andra och skriva kommentarer i äkta bitter-fitta stil till folk. Kul för dig. Jag håller dock inte på med sånt, så av mig kommer du inte få det tillbaka :).

Kommentarer
Postat av: Draktämjaren

Troligt att du ens kan kolla upp sånt, dessutom var det ju du som började bitcha på en viss persons blogg!

2011-07-13 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0