Inget fan av situationen just nu

Så äre !

Alltså, varför är det så svårt att få bostad i Piteå? Visst, det är inte svårt om man kan tänka sig att bo långt bort åt helvete.. Men det vill man ju som inte... >.< Stått i bostadskö i snart 3 år här, men det räcker inte till lght centralt, vill inte bo annat än centralt.. Så vad gör man? >.< Tänker sura över det ett tag och vid ett senare tillfälle göra något vettigt och konstruktivt åt det ^^.

Är det gudarnas sätt att säga åt mig att inte stanna här? Who knows. Nåja, jag har fortfarande inte kommit fram till något speciellt på den fronten så. Det är svårt det där :).

Too bad I'm starting to fall in love with the thought of the easy comfort of right here right now.

Alltså.. Hm.

Lyssnar på Mari som pratar i telefon med bbb kundservice, får mig att tänka på CSN's kundservice av någon anledning. Världens sämsta kundservice mind you.. Nåja. Kom ihåg en sak folk, när ni ringer till kundservice: artikulera ! Att säga "Pite" översätts inte i allas huvud automatiskt till Piteå till exempel ;P. Detta gäller ju såklart också om du jobbar med kundservice. Kommer aldrig glömma snubben från Göteborg med sin breda dialekt som pratade alldeles för snabbt för att man skulle kunna uppfatta något ^^.

Nåja, vem har inte en kund-service historia att dela med sig av? ^^

Håller på att tvätta just nu, så spännande va? Haha, struntsamma. Nu ska jag hoppa in i duschen, spel-kväll väntar borta i horisonten. Måste bara "vinna" över en viss person först ;P.

Ha det bra peeps, imorgon äre fredag ! (Och jag är ledig från Orka, sweet ! :D)


Jag och Mari tramsar i Parken med den andra Emman (som tog bilden dårå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0