Jag har aldrig...

En populär lek på festerna. Fast det var inte det jag tänkte skriva om ;P.

10 saker som jag har sagt att jag aldrig ska göra, (eller göra om), fast, såklart, gjort ändå! :

1* Ha en KK. Har alltid tyckt hela grejjen med att ha en KK är sjukt. Ett one night stand är en sak, bara sex. Men att upprepade gånger ha sex med samma person utan något annat? Iofs så brukade jag kramas och mysas med min KK. Jag hade känslor för han från början också. Men då jag insåg att det aldrig skulle bli något så styrde jag om mina tankar, och helt plötsligt så verkade en KK inte så illa iaf ;D.

2* Göra abort. Alltså. Det behöver jag nog inte ens förklara? Nåja. Drabbades av graviditetsdepression och nu är tanken på att vara gravid ungefär lika lockande som att låta en alien-parasit bo i min mage och rulla runt.. Lr vänta nu, är inte det typ samma sak? ;P Äh, ni fattar ^^.

3* Ha en trekant ! Är det inte tacky så säg? Eller, jag har alltid tyckt att det är tacky. Fast jag tycker nog fortfarande det. Så why? Vet inte, var väl lockande att ha sex med en tjej I guess ;P Trekant med 2 killar är dock super-super-tacky. Med 2 tjejer är det heeelt okejj. Med 1 tjej och 1 kille så kan det vara tacky, men behöver inte vara det. Haha.

4* Strula med en kille som man vet har flickvän. FY ! Så fel. Vissa kan tycka att man inte har några skyldigheter till den andra personen om man inte känner denna. Men det är sååå fel! Behandla andra som du vill bli behandlad själv, visst? Samt försök ha lite moral i kroppen och självrespekt för dig själv. Jag vet själv hur jävla illa det känns när någon varit otrogen mot en... Nåja, inge strul med upptagna people's igen !

5* Bli kär... Haha, kom igen, vem har inte varit där? Kärlek är trams, vi skiter i det.. Så: BAM! Vad fan x).

6* Att inte skriva kärlekstrams på bloggen när det rör en person som man INTE är ihop med. Så så fel. Personen i fråga kan läsa din blogg och det blir bara konstigt, så så konstigt O.o

7* Börja röka ! Min mamma tycker fortfarande att det här är roligt ibland. När jag var liten så sa jag att jag aldrig skulle börja röka, men vem har inte sagt det? (Typ?).

8* Att aldrig mer dricka: tequila, vodka, hb, öl, cider, alkoläsk, rött vin, vitt vin, you name it, jag har nog sagt det ! Samt klassikern: Jag ska aldrig dricka igen. Yeah, right ;P

9* Att aldrig mer prata med en person som varit ett svin. Forgive and forget, right? Man ska förlåta, (ibland), man ska dock aldrig glömma. Glöm varje gång någon varit dum och du kommer bli trampad på hela livet.

10* Ah. Jag ska aldrig mer äta: vad det nu än var som man spydde upp / fick en att bli riktigt risig i kistan ;D


Och det var 10 saker som jag sagt att jag aldrig skulle göra eller göra om. Hur många punkter känner ni igen er på? Finns säkert fler, men kom  faktiskt inte på fler än 10 just nu. Någon som vill bidra med en punkt lr två? ^^

Nåja. Tror jag ska dricka en öl och ta mig en cigg nu, (på tal om att aldrig dricka lr röka ^^).  Oroa er inte för vad klockan är, ska bara dricka en öl, blev lite sugen som man kan bli ibland :)).

Ha det bäst peeps! Ikväll blir det att hänga i parken och mysa med trevligt folk samt att lyssna på lite punk-musik, lovely :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0