Now I know

But I don't know anything.

Vilken konstig helg detta har varit. Först världens mest underbara kväll typ ever. Sen lördag som var riktigt jävla nice alltså. Fylld av komplimanger och uppskattning för mig. Det kändes konstigt, när började alla tycka att jag är awesome? Kändes riktigt bra i alla fall :)).

Fastnat i tankar kring saker. Säkert onödiga saker. Konstiga saker. Ska man strunta i det? Mja.

Fast samtidigt så förstår jag inte riktigt. Hur man kan vara och bete sig på ett visst sätt och sen säga motsatsen. Det är lite frustrerande. Är det bra så är det bra, tills det blir dåligt. Behöver det vara mer komplicerat än så?

Hm. Andra saker då. Min situation känns mer och mer jobbig och jag ser inget ljus i slutet av tunneln så att säga. Saker känns hopplöst. Hur hamnade jag i den här situationen nu igen? Suck..

Keep strong and move on ! Jag gråter inte i varje fall, även om jag kanske skulle behöva det. Hm. Någon som har en axel som man kan gråta mot? Nä, sånt är jobbigt, visst? ^^

Godnatt på er. En ny vecka har börjat. Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0