Only when I sleep

I'm not sleeping..

Spenderar för mycket tid med att tänka på trams. Som vanligt. So I can't sleep, som vanligt. Kommer vara trött och hata världen imorgon, som vanligt ^^.

Nåja, vad gör man?

Maybe I'll just let it go. Är det inte så, att den enklaste vägen är ut? Man släpper det och går vidare. Lämnar det bakom sig. Slutar tjorva om saker som förmodligen är ganska onödiga.

Känslor har man av en anledning, men man behöver inte alltid följa hjärtet. Hur mycket har jag växt de senaste åren? Att en dag skulle komma då jag använder mitt förnuft mer än mina känslor, helt otroligt ^^.

För alltid singel? I think so. Inte för att vara negativ och bitter eller så. Men stannar jag här i Piteå så känns risken för (bra) kärlek väääldigt liten. Men inte gör det något. Jag är ju som sagt inte förhållande-typen. Eller någons typ överhuvudtaget, är väl lite för speciell för det ^^.

Sen att jag inte direkt har en typ själv spelar ju också en viktig roll i sammanhanget. Någon som är lika speciell som mig kanske :P.

Är kärlek ens nice? Alltså. Hm. Jag tycker ju som inte det, inte just nu i alla fall.

Kanske bara borde återvända till Stockholm och lämna allt bakom mig, igen. What good will come from me staying?

Sen samtidigt så mår jag så bra nu när jag äntligen lyckats få folk att tycka om mig här ^^.

Men vad kan man göra i en liten stad som Piteå? Det är frågan. Finns det ens anledningar att stanna? Annat än mina awesome vänner?

Men vad hjälper det i en sådan här liten tråkig stad där det inte händer något och man inte utvecklas typ alls på  grund av brist på sådana möjligheter?

Jag har svammlat tillräcklig för en stund tror jag. Nighty-night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0