Ons-tors-fre-lör

Tar det så snabbt jag kan x). Finns bilder också, men dom är på mobilen så orkar inte föra över dom nu.

Onsdag: På tisdag kväll ringde Kippe och frågade om jag skulle med ut till Villvattnet och mysa. Osäker som jag var på om jag skulle kunna fixa pengar så sa jag kanske. Dagen efter så lyckades jag dock få låna pengar av min kära syster. Så lite hastigt sådära for jag till Skellefteå där jag mötte upp grabbarna och sedan for vi vidare till Villvattnet. Mitt ute i ingenstans typ. Mysigt var det dock till tusen! Vi grillade, drack öl och vin och hade allmänt roligt.

Torsdag: Vaknar upp och är bakis som satan. Trodde jag skulle dö nästan. Spyfärdig var jag, fast jag spydde aldrig. Låg och sov till fyra nånting istället. Var dock fortfarande riktigt seg när jag vaknade. Vi grillade igen, omnomnom, sen vågade jag dricka en grogg. Sen vidare på vinet och jag lyckades komma i form igen. Patrick däckade först, fast han vaknade till liv sen igen. Vi spelade ölspel och hade det allmänt trevligt sådär ^^.

Fredag: Vaknar upp, är seg, fast inte så farligt. Ser fram emot att få fara hem x). Alla är dock lagomt sega så innan vi hade hunnit städa upp våran två-dagars fest och diska så hann klockan ändå bli en del. Jag diskade.. Två dagars gris och grillfest, med kallt vatten dessutom, shiesus, inte det roligaste x).
Kommer tillbaka till Piteå kl 20.00. Far hem, duschar, sminkar mig och klockan 21 befinner jag mig på en fest i stan. Lyckas bli gode så jävla onykter på 2 groggar för jag hade glömt bort att äta något under dagen, (åt bara lite chips), inte så lyckat ! Det var dock trevligt :). For 'hem' ganska tidigt ändå. Inte för att jag for hem. Men ändå :P.

Lördag: Vaknar upp, lite seg, far hem. Är hemma cirka 4 timmar, sen for jag till Jens för dom skulle grilla och se film. Det var trevligt :) (Allt den här veckan är tydligt trevligt xP). Men skönt iaf att ta det lugnt. Kände att min kropp inte riktigt var i skick längre efter den här veckan. Var på dåligt humör också, ville typ skrika på någon av ingen känd anledning, det var lite skumt :P.

Somnade efter 6 nån gång i morse, jäkla trist. Klev upp vid 13.

Sen idag har jag bara sett på anime och inte gjort något vettigt alls förutom att äta frukost. Borde väl äta middag också men är inte så sugen / har ingen lust att laga mat. Kan ju dock kanske äta en macka lr så.

Ska till Mattias om ett tag. Lämna igen det mobila bredbandet tillfälligt, så kommer vara utan internet till onsdag kanske torsdag. Hur ska jag överleva? x) Haha. Nåja, det löser sig ^^.

Så om jag inte skriver på ett tag igen så är det därför, då vet ni! :)

Ha det bäst nu, för ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0