Something old something new something borrowed

Something blue?

Vad är gammalt? Allt det vanliga antar jag, händer inte så mycket i denna trötta stad. Kom fram till att Piteå står för vardagstristess. Hade en dröm om det, att jag hatade det. På sommaren är Piteå okejj, på vintern är det bedrövligt. Finns som aldrig något att göra. Liten stad, alla känner alla typ. Tråkigt !

Vad är nytt? Jag har mina tvivel och funderingar. Jag är inte så säker längre att jag vill stanna här. Vill jag stanna här? Vill jag inte? Vad ska jag göra? Jag vill, men jag vill inte. Har sagt det förut men.. Arkeologi eller Antikens kultur och samhällsliv, hur intressant är inte det på en skala?? Det är ju lite av en dröm.. Kommer jag ångra mig om jag inte far? Blä. Hjälp mig någon, jag vet inte vad jag ska göra.. Fast ingen har ju svaret utom mig, jajja.

På tal om något annat, varför blir jag så kärleksfull när jag är full? Varför blir jag så jobbig med folk? x) Sms'ar folk, skriver konstiga saker, säger konstiga saker, saker blir bara konstiga x). Nåja, hade riktigt trevligt igår i alla fall ! Lyssnade på awesome musik, (Varggrav), hängde med awesome folk, (för många för att lista). Sov relativt bra inatt vilket var najjs. Råkade dock försova mig lite, men jag kom inte sent ändå ! :)

Så vad ska man göra denna dag? Funderar på att inte göra så mycket alls, isolera mig lite, återhämta mig. Fundera riktigt ordentligt på saker och ting :).

Nåja, don't be a stranger peeps ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0