Söndag, slödag

[Stod det något här? Can't remember ;P]


Cute guys are cute, enough said ^^.


Vad hände då igår, och vad har hänt idag? Ja ni. Igår var det fest på Klubbgärdet, väldigt trevligt. Sedan var det utgång på Kalles, även det väldigt trevligt. Stötte på mycket roligt folk och det var bara awesome helt enkelt. Svek mitt löfte och dansade till och med, fy ;P. Men kul var det !

Vaknade upp vid halv fyra, fick lite ångest och studsade upp. For förbi Simon en sväng, såg på en bra serie och surrade lite granna, mycket trevligt :). Sedan mötte jag upp min kära syster och vi for på ICA. Lever äkta fattigmans-liv nu så köpte nudlar. Yeah x). Fick ett sånt nudelsug, (fint ord), så var som tvungen. Nudlar är inte så illa ändå, visserligen är det ju ganska ovettigt på sitt sätt men innehåller ändå bara 110kcal per 100g, det är faktiskt inte så illa :).

Nu ska jag nog slå på något att kika på och sedan försöka sova. Imorgon börjar "Orka", en kurs av något slag, spännande ;P. Har iaf sovmorgon så klagar inte ! :)

Vi hörs, ha det bäst peeps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0