The thought of just one dream it consumes me

Numbers on the clock turn back, my pills are having no affect
The beating of my heart keeps the time going

Back and forth I toss and turn
It feels like strings are holding up my eyes

I'd kill to fall asleep
I'd kill to fall asleep

I'd kill to fall asleep
- New Found Glory

Well, hej och hå! Nu var det länge sen jag skrev. Har äntligen internet, woho!

Som tur är är mitt liv inte så överdrivet superintressant. Kort update:

Måndag: Inget, trams och tv-spel

Tisdag: Samma som måndag

Onsdag: Fest, vin, vänner och trevligheter samt ett besök på krogen!

Torsdag: Bakis, bakis, mera bakis + lite bakis. Inget mera sagt om det :P.

Fredag: Sol och bad, vin och lite andra drycker, trevligt sällskap osv.!

Lördag: Serier, en film, och inte så mycket mer.
'
Så.. Nu skulle jag vilja sova en stund. Men tänker inte göra det för vill se ett avsnitt av något först ^^. Struntar lite i vad klockan är, har ändå inga höga förväntningar på att jag kommer kunna somna. Råkade sova till 15 nånting idag :P.


Är btw fortfarande förvirrad vilket fortfarande är lite jobbigt, fast bara lite. Är väl mera konstigt än jobbigt antar jag.


Med denna skumma slutsats så avslutar jag detta inlägg. Hoppas ni har det bra allesammans :).


Bilden har ingenting med något att göra, men den är fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0