Framtiden

Hej och hallå.

Sov ungefär två timmar i natt, riiiktigt underbart.. Eller så inte. Var som vanligt på KAP kl 09, drack kaffe, inte så mycket mer. Hade dock brutalt ont i magen, (vilket jag får av sömnbrist), så jag for hem och la mig och sov cirka 3 timmar, det var skönt ^^.

Annars är jag mest uttråkad eller fundersam. Things don't make sense.

Livet är en resa, eller hur? Men jag skulle gärna vilja stå stilla ett tag, tröttsamt att rycka upp sitt liv med jämna mellanrum. Stabilitet vore nice. Plus den där tryggheten.

Stockholm lockar, men Piteå känns som det säkrare valet. Frågan är ju dock om det är dags att börja fega nu? Frågan är om man vågar. Vi pratar ju om 3 år här. 3 år där, eller 3 år i Piteå. Är inte det läskigt så säg? Definitivt den längsta planen jag någonsin haft i mitt liv, jag tycker inte ens om att planera helgerna :/.

Iofs så kan jag inte ens börja göra dessa planer förrens jag fått antagningsbeskedet som ganska nästan helt säkert borde komma imorgon. Fy fan vad läskigt! Kommer nog inte kunna sova O.o

Jag hade fel! Antagningsbeskedet har kommit. FML. Kom in på mitt förstaval; arkeologi. Men.. Man blev tydligen struken från allt annat då, inte ens så mycket som en reserv. Varför ändrade jag inte prio-ordningen på min ansökan? Lr ja, förmodligen för att jag fortfarande var väldigt inne på Stockholm. Jag har dock tackat nej till den utbildningen och gjort en återanmälan på det jag var sugen på att gå på LTU.

Kanske har jag gjort ett helt tokigt tokigt val just nu och kommer jag inte in, (som är en stoooor risk med sen anmälan), så känns ju mitt liv lite fucked... Fan åh fan åh fan åh.

Paniken, åh paniken ! Höll på att börja gråta. Så i stundens hetta valde jag Piteå. Jaha. Så... Finner inga ord. Ska ta mig ett glas vin och en cigg och försöka lugna stackarns nerverna.. :S

(What have I done?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0