I'm still alive apparently!

Jag har inte dött, men har som inte varit hemma!

Har varit hemma nu sen klockan 23. Innan dess hade jag bara varit hemma 5 timmar sen onsdag eftermiddag, har lyckats hålla mig så upptagen x).

Ska försöka skriva om det imorgon, men jag lovar ingenting !

Nu är jag förbannat trött i alla fall. Har sett på anime och läst manga i 3.5 timmar nu, yikes! Borde ha lagt mig för lääääänge sen.

För den som undrar så såg jag först Fairy Tail tills jag kom ikapp i tittandet, måste vänta nu på resterande avsnitt, joooobbigt! Sen såg jag senaste avsnittet av Deadman Wonderland. Blev inte alls illamående, vilket är ju nice, funkar bra när man bara ser ett avsnitt åt gången :P.

Sen skulle jag läsa en "kort" yaoi-manga tänkte jag.. Eh.. 8 kapitel och cirka 150 sidor senare så var det inte så kort kanske, och då är jag inte ens klar x) Två kapitel kvar! Den heter iaf Doushitemo Furetakunai, den är bra, rekomenderar den till fellow yaoi-fans.

Önskar det fanns mer shounen-ai anime på sidan som jag alltid kollar på. Det är så jäkla gulligt på nå vänster och vis ^^. (Yes, jag vet att yaoi och shounen-ai inte är exakt samma sak, men yaoi finns inte på anime-sidan, där är det shounen-ai + ecchi man får söka på om man vill se anime i det stuket).

Hur många av er fattade inte ett skit av det jag just skrev om? Nästan alla? Ah, förståeligt. Emmas snabba ordlista kommer här! :

Yaoi - Även känd som Boys Love, säger väl sig självt? Kärlek mellan två killar, nu vet ni!

Shounen-ai - Även det manlig kärlek, fast mindre snusk än yaoi.

Ecchi - borde ju då vara .. typ snusk, eller hur? För att shounen-ai + ecchi = yaoi, (typ, graderna av ecchi varierar ju som)

Sen ska jag väl kanske tillägga att det är en väldigt stor skillnad mellan ecchi och hentai, (som de flesta vet är porr). I alla yaoi-mangor jag läst så har jag aldrig sett ett enda kön. Bara bara överkroppar och så. Så då vet ni. Jag läser inte porr! Utan det är romantiken jag fastnat för, och att det är mellan två väldigt söta killar, är ju som inte helt fel ;P.

Och hur många av er tycker nu att jag är konstigare än vad ni tyckte förut? :P

Nåja, blev avbruten i mitt skrivande för Mr. Trams himself, (Patrick), ringde just och ville surra lite. Stackarn var ensam på en väg någonstans på väg hem. Det är dock alltid lika underbart att höra hans röst, den är så trevlig ^^. Hoppas han kommer till Piteå, snart-snart! :))

Fucking ljust ute och kyligt. Mammi har som vanligt alla fönster + balkongdörren öppen, jag förstår det inte ! Tramsiga mamma...

Tänkte sova 3. Det gick bra. Godnatt på er allesammans ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0