Vecka 5, 27/6 - 3/7

Vecka 5, lite mer varierad mat denna vecka :).

* Måndag: 2 hårdbröd med ost och skinka. Middag: vit fiberpasta med räkor och 1 ägg. 1 äpple. Ett hårdbröd med mjukost.

* Tisdag: 1 hårdbröd macka, potatismos 2 bullens korvar. Middag: Thaigryta med blandade grönsaker, räkor och potatis samt ris.

* Onsdag: Frukost: Åt en skiva lingongrova tror jag det heter? Ost och skinka på den iaf :). Middag: grillat kött, färskpotatis samt pepparsås.

* Torsdag: Frukost: åt lite potatisgratäng och drack ett glas juice. Middag: grillad kyckling, champinjoner, halloumi och rödlök samt pepparsås.

* Fredag: Ingen frukost, ingen middag. Lite chips på dagen och lite chips senare på kvällen.

* Lördag: Frukost; två hårdbröd med ost och skinka. Middag: grillad lax, skruv-potatis (?), champinjoner och en sallad samt ngn sås som var typ aioli med lime? Var inte så uppmärksam, men gott vare ! :).

* Söndag: Frukost, 2 hårdbröd med leverpastej och ost. Middag: 2 hårdbröd med ost & leverpastej

Tycker jag ätit mycket denna vecka trots att jag hoppat över 2 middagar typ, (räknar inte mackor som mat). Önskar jag inte älskade ost så mycket, men jag och ost är oskiljaktiga. Ett liv utan ost är fan inte värt att leva x). Nej men seriöst, trots sitt höga kcal-innehåll så kommer jag aldrig kunna sluta äta ost ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0