Vecka 6, 4/7 - 10//7


Jag har blivit duktig på det där med att dokumentera vad jag äter :P. Har inte ätit mitt kosttillskott på flera dagar, vilket märks, känner mig hungrig mest hela tiden :/. Nåja, får skärpa mig med det :)

Måndag: 2 hårdbröd med leverpastej och ost. Middag: 3 pannkakor

Tisdag: 2 hårdbröd med ost. Middag: 3 pannkakor med en krämig ostsås som gjorde mig spyfärdig sen, men gott var det ! :)

Onsdag: 2 mörka mjuka bröd med ost och skinka. Middag: kyckling och broccolipaj. På kvällen blev det 4 glas vin och tre öl.

Torsdag. Ingen frukost. Middag kl 20.30: 4 skinkcrepes. Sen åt jag lite chips

Fredag: Frukost: 2 ost-riskakor med ost, haha, ost ost ost ! Middag: 2 skinkcrepes och två ostriskakor. På kvällen blev det lite öl och vin, inga stora mängder :).

Lördag: Frukost: ingen. Middag 4 bullens korvar med bröd, ketchup och rostad lök. Sen lite Cheeze twisterz samt Stjärnor. Tjockis-dagen !

Söndag: Frukost; en ostriskaka med ost på samt ett mörkt typ rågbröd med ost och skinka. Middag blev 4 bullens korvar än en gång med ketchup och groteska mängder rostad lök ;P. Har även naffsat på lite chips under dagen.

Jag har värdelös kost minst sagt, haha. Nåja, nu har jag iaf lite pengar så har köpt lite vettigare mat :). Säger jag men.. Tänkte iaf börja äta mer sallad, alltid något ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0