Vecka 7, 11/7 - 17/7

Har haft en ganska dålig vecka på matfronten. Vet inte vad jag ska säga. Det har varit mycket kaos och då är det svårt att komma ihåg att man ska äta och så, det är som inget man tänker på.

Måndag: Frukost: En riskaka med smak av ost och gräslök med ost på, haha, never stop cheezing ;D Åt även ett sånt dära mörkt rågbröd med ost och skinka :). Denna dag drack jag ungefär 2-3 glas vitt vin och en öl :).

Tisdag: två mörka rågbröd med ost och skinka, ingen middag. Fick i mig ett x antal vinglas av olika sorter, öl och sprit.

Onsdag: 2 ostriskakor och 1 rågbröd med ost och skinka, kommer inte ihåg att jag ska ha ätit middag. På kvällen blev det iaf två hårdbröd med ost och kalkon på, courtesy of Mattias ^^.

Torsdag: 2 rågbröd och 2 ost-riskakor, middag blev en kyckling och broccolipajj. På kvällen drack jag 2-3 glas vitt vin och en öl.

Fredag: Frukost var två mörka rågbröd med ost och skinka. Ingen middag, på kvällen blev det chips och dipp ^^

Lördag: Ett mörkt rågbröd med ost och skinka, det var nog allt. Drack 4-5 glas vitt vin och en öl.

Söndag: Hann först med att tugga på några chips. Sen blev det en riskaka med ost och skinka och ett paket nudlar till middag :). Senare på kvällen blev det ytterligare två riskakor, en med ost och skinka och en med bara ost. Åt även en snickers, omnomnom ! :)

Veckans lista är inte helt korrekt, jag kan inte komma ihåg vilken dag jag åt kyckling och broccolipaj, någon dag var det, men vilken ? O.o Nåja, det blir ju som rätt ändå om man ska räkna ihop allt :).

Kom ihåg att jag är ett sjukt dåligt exempel på vad man ska äta och så. Ta inte efter mig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0