Write me a lovesong

(För jag orkar inte leta upp en text att skriva upp xP).

Hamnat i någon form av röra, så ovanligt, så så ovanligt. Lagomt självförvållat också, det är det ju som alltid, inte helt, men delvis:).

Lovade mig själv en grejj idag, bröt mot det löftet, jajja ^^. Sånt som händer antar jag. Det är bara det att det kliar så mycket i fingrarna, varje dag, flera gånger om dagen ! Vad talar jag om? Det får ni inte veta :). (Det är iaf inget snuskigt för er som har dirty dirty minds ;P).

Ja ni. Jag har svårt att uttrycka mig i ord. Möjligt att jag går nerför en väg kantad av felaktiga val nu igen, men men, livet är till för att levas. Tror ju som på ödet så.. Allt blir nog bra i slutändan :).

Well.. Jag har egentligen, som vanligt, inget vettigt att säga. Skulle kunna skriva om min totalt ointressanta dag men. Ni slipper det ^^.

Ha det bra peeps, försök göra bra val i livet ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0