Bjuder på den ;P

Hittade en gammal dikt på min laptop, så tänkte dela med mig av den. Den är skum som fan, haha, men tyckte den hade ett par schyssta rader iaf ^^. Undrar vad jag tänkte här egentligen?:

Tanken jag tänkte

Fylle poesi

Innan jag blir full

Låt mig ta en stund

Och berätta vad jag känner

Det fanns en stund

Då jag tänkte på dig

Det finns mer än en stund

Då jag tänker på dig

Det gör mig glad

Trivs med tanken

Men tänker inte så mycket mer

Tänker inte så mycket alls

Annat än på dig

Bara för en stund, bara för en stund

Så hej, idag, innan jag blir full

Låt mig säga vad jag tänker om dig

Inte så mycker mer, inte så mycket mer

Än just det idag

Tanken, tankarna, tänkte just på dig

And that's all

Tanken, tankarna, tänkte på dig igen

Men inte så mycker mer

Än en tanke

Inte så mycket plan

Inte så mycket mening

Inte så mycket annat

Än tanken jag tänkte om dig

[21/12 - 2010]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0