Confusion Solution Delusion

Först vill jag säga till Emma.M : Självklart får du sno bilder ! Hade jag haft min vanliga dator hade jag kunnat lägga upp hur många som helst på Kippster åt dig :P Alla som heter Emma antar jag är awesome människor så då är det faktiskt helt okejj ^^.

Nu över till mindre skojjsiga saker. (Ibland skriver jag väldigt inkorrekt svenska med flit, för att det är skojjsigare så ;P).



Jag är så förvirrad just nu. Jag tycker inte om att vara förvirrad.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska säga just nu. Har försökt skriva flera gånger, men, inget vettigt kommer ut. Eller mindre vettigt än vanligt iaf.

Skulle kunna berätta om vad jag gjort. Eh. Ja. Så att..

Idag körde saker ihop sig riktigt rejält. Det gick åt helvete så att säga. Det var jobbigt. Jag grät. Det löser sig.. Fast jag hade hoppats så mycket att det skulle lösa sig idag. Så när det inte gjorde det, blev det tungt. Det suger, men that's life eller vad man nu säger. Fick en ångest-attack, trodde jag skulle spy. Ville ringa Patrick men inbillar mig, (som vanligt), att han inte ska svara. Jag vet inte varför jag tänker så, det är ju ganska dumt. Tror det är för att det skulle kännas ännu jobbigare om jag ringde och han inte svarade, typ bli ledsen över det också? Jag vet inte. Tramsigt.

Gjorde mitt bästa för att rycka upp mig. Det gick ganska bra efter jag duschat, valt ut en najjs outfit och sminkat mig fint. När jag känner mig snygg känns det oftast lite bättre. Är det konstigt? ^^

Jag är inte ytlig. Jag har bara en väldigt stor uppskattning och kärlek för dom små sakerna i livet. Det har sina förklaringar. Om jag inte älskat små saker så hade mitt liv inte haft så mycket glädje. De små sakerna finns alltid där. En rosa tandborste, färglada plåster, fina kläder, mat som man lagt upp fint på tallriken osv.

Så nu vet ni varför jag lägger så stor vikt på de små detaljerna. Små saker gör livet värt att leva helt enkelt :).

Kvällen var desto trevligare. Var på Kreativitetsmaskinen och fortsatte sticka på min halsduk, har verkligen blivit bra på det, det går gaaanska fort nu :). Drog sedan till Simon med Leo och såg på Howl's Moving Castle. Älskar verkligen den filmen, så fin och gullig ^^.

Det var det, but wait ! Ska skriva ett inlägg till i "lära känna Emma"-stuk. Bit för bit får ni veta min deprimerande livshistoria. Men haka inte upp er på det. Som ni märker så lever jag och mår så bra som man kan under omständigheterna, har glädje i mitt liv just nu :).

Love you peeps !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0