Once more you tell those lies to me

Why can't you just be straight up with honesty?
When you say those things in my ear
Why do you always tell me what you wanna hear?

All These Things I Hate, (Revolve Around Me)
- Bullet For My Valentine

Känns som att det är dags för ännu ett: saker som jag stört mig på den senaste tiden-inlägg, (sen jag kom till Piteå för att vara mer exakt). Ta det med en nypa salt, jag är inte bitter ;)


1. Duschen hos mamma. Iskalll - dödsvarm - iskall - dödsvarm. You get the point? Jag har iaf äntligen lyckats lista ut hur man ska manipulera fanskapet så att det ska bli alldeles lagomt x).

2. Vattenkranen i köket, (hos mammi). Den slutar aldrig droppa! Jag skruvar åt allt jag orkar, but still, argh!

3. Att mitt hår alltid ser perfekt ut på vänstra sidan,  men aldrig på högra. Fuck you hår!! >.<

4. Att min garderob är så fucking begränsad tack vara min lilla "side-trip" till Piteå. BLÄ! Jag vill kunna ha på mig vad jag vill, välja skor, smycken, men nääää. Jag gör dock alltid mitt bästa för att se fabulous ut ^^

5. Att jag inte har några pengar, ÄN. Förra veckans fråga: Vad har du levt på i Juni? TYP INGET!? Det är svårt, speciellt när man har cheese-cravings.. Mamma köpte dock ost, love my mammi! :)

6. Piteå.. Alltså vad vill ni att jag ska säga? Det är ju, (för det mesta), same old. Relations-inaveln är fortfarande lika aktuell, lika vidrig och lika.. Jag vet inte vad jag ska säga. Men ni vet vad jag menar, eller hur? Kanske borde skratta, tror jag gör det. Ni är så roliga. Hört talas om att träffa NYA människor någon gång?

Sen älskar jag att jag som vanligt står vid sidan om, så man bara kan se på när allt händer. Jag vet, (nästan), allt, och det är så roligt, (som vanligt) ^^.

7. Folk som ljuger, döljer saker. Men jag är bättre än så. Ha så kul!

8. Det jag dock stör mig mest på är att jag saknar mina lovelies från Sthlm så mycket att det gör ont ibland :/. Jag vill vara med er, typ NU!

Snart dock får jag träffa delar av gänget, såååå awesome. Jag har hållt glöden uppe så gott jag kunnat utan er, men det är fan långt ifrån detsamma, can't live without you xP

Ha det bra nu peeps. Klaga lite ni också. Det är skönt att göra ibland :)).



Kommentarer
Postat av: Christoffer McKie

Landade nyss i Skellefteå!

2011-06-27 @ 20:27:13
Postat av: Mari E

Hahaha! Relationsinaveln! Den var bra! XD Jag fattar precis!



Be mami ringa bovärden angående kranen? Förresten, du får visa mig sen hur man fixar duschen! Sist jag använde den fattade jag INGENTING, men lyckades få ljummet vatten. Trodde där ett tag att jag skulle ha sönder sk*ten.



Fast jag tycker nog nummer 6 och 7 hör ihop... Åtminstone att sjuan kommer fram när sex är på gång (pun unintended, but I keep it that way).

2011-06-28 @ 00:07:23
URL: http://mirax.blogg.se/
Postat av: Rui

Haha, relationsinavel, fy fan! Skönt att någon mer känner som jag och helst ligger med främligar. Jag skulle aldrig heller ha sex eller va tillsammans med nån jag känner, så där är vi på samma ruta! Du är ju lite av en pionjär och ledstjärna på den fronten, det är coolt! Fler borde vara som du, gå på krogen, bara blunda och ta nån på måfå! Eller bli ihop med nån liten grabb man just träffat, vafan, ge han en chans lixom, om han visar sig oduglig kan man ju dumpa efter nån vecka och ta nån ny! Peace out!

2011-07-12 @ 14:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0