I swear, you're nothing like me

And it will never set you free
You won't be able to be down there alone
They fill you up 'til you're ripped and torn
Your life is out there for disposal
Knocked out, before you're ready to leave
Cause I swear, you're nothing like me!

Weapon Of Vanity
- Soilwork


Först vill jag dedikera en låt: "Light the Torch" av Soilwork till ett visst svin där ute i världen :). Nej, jag är inte bitter, men tycker låten var passande ^^.

Som ni kanske gissat så sitter jag just nu och lyssnar på Soilwork ^^. Folk tenderar att bli lite förvånade när dom får veta att jag lyssnar på sån musik, men det är ju bra musik? Sen å andra sidan gillar jag väldigt blandade saker när det kommer till musik, så det mesta jag lyssnar på förvånar alltid någon :P.

Så vad har hänt sen jag sprang iväg mitt i ett blogg-inlägg? Ja ni. Jag sprang iväg för att jag var så pepp och var tvungen att se en annan människa så jag for till Leo en snabbis och inväntade Jörgen för vi skulle alla fara till Klubbgärdet. Väl där måste jag säga att jag hade riktigt roligt ! En helt awesome kväll om du frågar mig.

Vi spelade först ett roligt kortspel, sanning eller konsekvens, och jag bangade inte ens på konsekvens! Sen att jag satt och fuskade med korten för det mesta, (för att det är ju roligast så ;P), är en heeeelt annan sak. Folk hade nog starka misstankar till slut, haha, men vem bryr sig. Fick iaf sminka 2 killar, säger inte vilka dock !

Humorn var iaf låg som satan och Simon fick ordet "PENIS" skrivet på sin mage, som jag sedan fick slicka på tack vare ett konsekvens-kort x). Ni kan väl tänka er. Slicka på en "penis", ja, så härligt omogna var vi, men vem bryr sig så länge som man har roligt ! :)

Sen tycker jag att jag förtjänar nästan en utmärkelse för "kvällens trevligaste person", fanns det någon som var mer trevlig än mig den kvällen? Tror inte det ! Jag sprang omkring och var fan trevlig och social med alla, jag är faktiskt imponerad av mig själv. Det är inte så ofta jag lyckas få fram den sidan hos mig själv :). Jag gjorde mitt bästa för att hålla en lagom nivå på alkoholfronten eftersom.. Det säger jag inte :). Men när spriten kom fram så gick det inte lika bra längre. Jag hade 2 öl kvar då, meeen, då fanns det mesproppar som inte pallar sprit så då var jag så snäll och gav bort båda mina öl och tog istället ett par groggar :P.

Kom hem igen strax efter 16 dagen efter, lyckades sova till ungefär kvart i x). Inte coolt. Nåja. Åt mat och sånt sen for jag till Simon vid 20-tiden och såg på film med han, Sebbe och Jens. Det var skönt att ta det lugnt på en lördag för en gångs skull, men så sliten jag var så fanns det inte så mycket alternativ ^^.

Nu har jag varit hemma ett x antal timmar så nu får ni äntligen en update iaf, och det var nog allt jag hade att säga. Känner hungern börja komma krypande så måste se till att stoppa något i magen. Hade tänkte fara till Mattias senare och dricka lite kaffe och uppdatera honom om den senaste tidens händelser :).


Lägger upp en bild på dessa herrar igen eftersom att jag saknar dom, (och resten av gänget), så sååå mycket ! Vill se er typ idag, igår, förra veckan ! Kom hiiiiiit nu, I miss you ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0