Ibland är livet bara enkelt

Jag har inte glömt bort det jag sa om att smått recensera tv-serier jag följer. Så ni vet. Har bara inte haft tid att sätta mig och göra det ordentligt bara. Men det kommer ! Tills dess kan ni få en lista på nya serier, och några lite äldre som jag tänker skriva om:

* Workaholics

* Teen Wolf

* Love Bites

* Franklin & Bash

* Camelot

* Game of Thrones

* Pretty Little Liars

* Vampire Diaries

* Fringe

Ser ju på en hel del fler serier, faktiskt. Men tänkte börja med dom där och om jag orkar så fortsätter jag med resten ^^. Känner jag mig totalt ambitiös så slänger jag in ett par koreanska och japanska serier också :P.

Om någon ville veta om min dag i övrigt så har den varit lugn och fin. Suttit hemma hos Mattias och spelat Zelda: Ocarina of Time. Mys ! Fick en utmaning att ta mig till "stora" Link innan Mattias kom hem igen. Tyvärr så lyckades jag inte. Satt jävlat och stirrade rakt i Jabu Jabu's sexiga face när Mattias kom genom dörren. Jag skyller mitt misslyckande på att jag sprang omkring och gjorde massa småsaker i spelet också ^^.

Det var min dag ungefär. Om cirka 6 timmar kommer min syster hit - lovely ! :))

Godnatt peeps ! Jag lär ju vara vaken ett tag till dock på grund av att jag sov så länge idag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0