Just an ordinary day

Tack Kippster för infon om champinjonerna! Till det vill jag bara säga att jag skrev "bruna champinjoner" just för att jag inte kommer ihåg vad dom heter egentligen :P. Men nu vet jag, så nästa gång ska det bli rätt ;P. Ska tillägga att jag tycker fan vanliga champinjoner är godare, iaf om man grillar dom :).

Fick mitt schema till Peace & Love för en timma sen, (udda tid?). Första två passen är som Patrick, men det sista sög ju hårt som fan. 10 timmar på fredagen mellan 18-04, det vill man ju helst inte göra :/. Så har frågat om jag kan byta ut det passet, don't want it.

Nu ska jag berätta om min dag antar. Denna dag har också varit härligt nördig. Började se på en ny anime som heter Sekai-ichi Hatsukoi, älskar den!  Handlar om en kille.. och en annan kille... och... eh.. Ja, det är det den handlar om ;) Tänker inte säga något mer om det!

Vid 19 stack jag till medborgarskolan och hängde med lite kreativt folk. Själv satt jag och stickade på min legendariska halsduk, kände mig härligt gammelmodig då ^^.

Jag och boysen som jag hängde med förra veckan drog till Simon för att han fyllde år, (igår blir det ju nu, past midnight). Drack lite kaffe, fikade och sen spelade vi tv-spel. Hade ett awesome moment där jag vann i Mortal Kombat, kändes riktigt bra ! :D Sen spelade vi Mario Kart, det var kul men stundtals lite svårt. Tyckte jag lyckades ganska bra iaf, 5 totala segrar av 16 möjliga, (till saken hör ju att Simon vann 10 gånger).

Det var min väldigt trevliga och nördiga dag :). Orkar inte slänga in 5000 bilder i detta inlägg, det får ni klara er utan :).

Hoppas ni haft en bra dag ni också och att ni får sova underbart gott i natt ! :))


En bild från December, denna är tagen på en toalett på Arlanda, vars jag skulle? Till Piteå såklart! Ibland saknar jag mitt långa hår bara för att jag vill kunna ha flätor igen ^^.
(Och ja, jag vet Patrick, lite halv-fjortis bild / töööölv :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0