Just don't fall

recklessly headlessly in love with me
Cause it's gonne be
All heartbreak
blissfully painful and insanity
If we agree you can hang with me

Hang With Me
- Robyn

Är det bättre att ha älskat och förlorat, än aldrig älskat alls?

Jag undrar det jag. Man är ju ganska fucked up på kärleksfronten nu tack vara en viss person. What is love anyways? Och vad fan är det för mening med det hela egentligen?

Äh blä. Jag är väl lite bitter.

Vill man ha kärlek? Ja, kanske. Kanske inte. Jag vet faktiskt inte. Kanske inte just nu i alla fall. Definitivt inte just nu i alla fall. Men när då?

Man är så dum och ger hela sitt hjärta till en person, (jag är så dum). Vad fick jag för det? Det är fortfarande jobbigt. Jag önskar det inte vore så. Varför försvinner det aldrig?

Jag lärde mig lita på en person helt, EN GÅNG, och gör jag om det misstaget måste jag ju vara helt pantad.

Men vad är alternativet, att hålla tillbaka. Ytlighet. Not so yay. Det funkar inte i längden.


Nu ska jag tvätta - tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0