Life goes on

Det händer inte så mycket i Piteå, fast samtidigt händer det väl en hel del.

Igår hade jag fantastiskt roligt. For och umgicks med några människor som jag aldrig hängt ensam med, och det var lovely. Var nervös och orolig att jag inte skulle göra ett bra intryck, det var lite knakigt från början men efter ett par öl så funkade det finfint. Hann få ett par trevliga komplimanger så jag är väldigt nöjd.

Annars så har jag malt tankarna kring Mr. Svin en hel del. Är fortfarande lite velig om vad jag ska göra. Känns lite Voldemort-grejjen all over again. Fast med en stor skillnad. Mr. Svin har jag känt i 4 år och förlåtit om och om igen. Så det jag vet nu är, att Mr. Svin inte är en riktig vän. Riktiga vänner behandlar inte en så som han har gjort. Men vars går man från det?

I'm taking the high road igen. Jag är trevlig, men där går gränsen. Orkar inte säga mer om det, känns ganska privat med tanke på den långa historian vi faktiskt har mellan oss. It kinda makes you sad.

Jag försöker få fram mer saker att säga, att skriva, men kommer som inte på något.

Maybe later, and by that I mean tomorrow!

Eller jo, förresten, en awesome sak hände ju idag! Fick mitt studie-omdöme från skolan på posten idag. Wiho! Wiho för att jag fick en 4a, eller "utmärkt studieförmåga" som det betyder :D. Sjukt nice.

Nu ska jag bara komplettera min ansökan till Universitetet och sedan hålla tummarna!

Ha det bra peeps ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0