Now things are coming clear

And I don't need you here
And in this world around me, I'm glad you disappeared
So I'll stay out all night
Get drunk and fuckin' fight
Until the morning comes out
Forget about our life

Gone Forever
- Three Days Grace

Letade länge efter en låt som beskrev något från mitt liv just nu, men hittade ingen som passade. Så då tog jag en låt som passar in i någon annans liv, (om du känner dig träffad är det bara en slump). Menade ingen specifik person, men det är säkert någon som läser detta som kan relatera just nu ^^. Det kan jag med iofs, fast inte för något just nu, men förr i tiden :).

Jag låg vaken till 07-nånting i morse, fy fan vad värdelöst. Riktigt jobbigt var det också för det var inte som att jag kunde ligga ner i lugn och ro, hade myrkrypningar i benen och i typ armarna? Kan man ens ha det? Det kändes så i alla fall, kunde inte ligga still alltså O.o.

Så med andra ord.. Så har jag inte varit vaken så länge... Suger ju lite. Tänkte kliva upp senast 10. Får hoppas att man blir riktigt trött i kväll alltså. Inte för att det brukar hjälpa mig. Ni kanske vet att jag har sömnproblem då och då? Får hoppas detta var en engångs-företeelse dårå ^^.

Klockan är fan halv fyra och jag ligger fortfarande i sängen, så dåligt. Ska snart skutta upp och ta en dusch. Sen borde jag försöka göra något så att man kan bli trött :).

Jag skrev aldrig vad jag gjorde igår. Kanske för att det var lagomt ointressant, men nu gör jag det iaf ^^. Jag och Mari for över till Mattias, hon for nämligen hem igår och ville säga hejdå. Så vi drack en kopp kaffe och jag spelade Zelda, (älskar att man kan göra sånna osociala saker ibland xP). Jag lät Mari fånga en feting fisk i spelet innan hon skulle fara. Vi sa hejdå och det var lite sorgligt, kommer sakna henne ! :).

Sen så fortsatte jag spela. Körde Shadow Temple, fan vad jag hatar det, det är så läskigt ! Jag klarade det dock ganska bra, (råkade missa ett rum nu igen dock). När det var klart så sprang jag bara omkring och hämtade ett par hjärtbitar och plockade några golden skulltulas. Mattias ville se mig köra, visst heter det Spirit Temple? Känner mig lagomt förvirrad just nu x). Jag var dock inte på humor att göra hela stealth-grejjen i Gerudo Fortress, ännu en sak jag inte tycker så mycket om i spelet :P

Nåja, det var det. Vi såg senaste avsnittet av Nostalgia Critic, bra skit ! Har ni inte sett det så har ni fan missat något :). Visst var det lagomt ointressant? ^^. Nu ska jag försöka reagera lite, ha det bäst ! :)


Scaary O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0