Svar på tal ^^

Svar till anon från Öjebyn, Piteå:

Problemet med det påståendet är ju:
1. Det var skämtsamt och
2. Behöver ju inte handla om ett kärleksintresse, eller hur? Jag kollar ofta om mina vänner är online, trots att jag inte alltid skriver till dom :).

Tyckte bara det lät roligt  när jag insåg att det kan verka lite stalker-aktigt att kolla upp folk på det sättet, fastänm det inte betyder något, vilket det inte heller gjorde i detta fall :).


Medan "jag tänker på dig" är nog i 99% av fallen menade att vara till ett kärleksintresse och inte ett dugg skämtsamt ^^.

Fast jag finner det intressant att du drar slutsatsen att det jag skrev skulle vara menat till någon jag är intresserad av/gillar :P.

Nästa gång kan du väl skriva ditt namn? Förstår inte poängen med att vara anonym, det är ju inte så att någon blir upprörd :).



Romance in Red II av Alfred Gockel
Jag gillar sån här konst, tycker den är fin :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0